środa, 7 stycznia 2015

Od Nery C.D Sang'a

   - Nie jest źle.... - Zamilkłam na chwilę - Jeszcze nie umrzesz! - Uśmiechnęłam się serdecznie.
 - Wiem o co ci chodzi - Odparł krótko
 - Dlaczego ja jestem taka przewidywalna? - Odwróciłam głowę w stronę drugiego lasu, po chwili namysłu pobiegłam w tamtą stronę.
 - Dokąd ty biegniesz? - Ruszył za mną, ja odwróciłam lekko głowę w jego stronę i rzekłam:
 - Zobaczysz! - Chciałam mu pokazać miejsce, w którym mieszkam. Uwielbiam to miejsce, chociaż jednocześnie się go boje, dużo jest tam nieprzewidywalnych rzeczy np. jadłam spokojnie królika byłam w połowie posiłku, w pewnym momencie odwróciłam głowę do tyłu, a gdy chciałam wrócić do jedzenia, jego już nie było. Jest jeszcze dużo takich zdarzeń, gdy obudziłam się przyczepiona do skały i nie mogłam się ruszyć... Jak już byliśmy na miejscu spytałam:
 - I jak?


<Sang?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz